torsdag 24 november 2011

christmas coming up..


I dag tänkte jag blanda lite härlig julinspiration som lite uppladdning inför första advent på söndag.
Först ut är ett vitt danskt hem med en ganska avskalad och enkel julpyntning.




pics från Bo Bedre

Inte mycket röda tomtar här inte, men ändå tycker jag att julfeelingen kommer fram.
Jag gillar granriset och girlangen ovan spisen, något jag hoppas att få till här hemma.

Hur ser det ut hemma hos er?
Strösslar ni hemmet i röda toner eller blir det en vit jul?

Happy Onsdag!

2 kommentarer:

  1. Har lite svårt för det röda så det blir ytterst lite av den varan. Har lite svårt för tomtar också, är mer en ängel/lucia/pepparkaksgubbe-typ av person:) Kram

    SvaraRadera
  2. Njae inte sådär jättemycket rött precis men en å annan tomte blir det lite närmare jul då jag har två små pysslare här hemma som mer än gärna delar med sig av sina små alster.......
    Fina bilder..nej rött behövs ju inte för att skapa julkänsla...men den där öppna spisen hjälper ju till...en sådan hade jag inte tackat nej till....Å hos er blir det en röd jul? Kanske bjuder du på några julpics framöver? Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!