tisdag 1 november 2011

christmas feelings




Tänk att det redan är november.. inte långt till 1:a advent nu.
Jag är lite smått besatt av julen, älskar allt kring denna högtid.
Sen barnen kom och vi flyttat till hus så har lixom det hela tagit ny fart.





Jag surfar runt på den ena amerikanska julsighten efter den andra, jag får helt enkelt inte nog.
Bilder och recept hamnar ständigt i min redan överfulla inspirationsmapp.
Men,nu tror jag faktiskt att jag vet vilken färg som ska dominera julen här hemma i år.
Å det är inte rött.


De här kulorna ifrån Granit får gärna pryda vår gran.
Är ni också julfantaster? I så fall, vilken färg blir det hemma hos er i år?


1 kommentar:

  1. Julen ja jag älskar jul, en härlig högtid med mycket mys å häng med familj å vänner, underbart!
    Vår gran hade gärna fått gå i grått, "silver" å "glas" men med två små pysslare som kommer hemsläpandes på diverse olika granprydnander redan nu från skola å dagis så har jag en känsla av att vår gran kommer bli en rätt så brokig historia men hey that´s what christmas is all about....... Kram å tack fina Sanna för ALL inspiration du förgyller min dag med

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!