söndag 8 januari 2012

long week-end


I helgen har jag bl.a uppdaterat min samling med " dockor"


Plockat fram pälsen för första gången sen förra vintern.


Ätit vinlunch på Riche med härligt sällskap.


Skruvat ihop sonens glasögon för 100:e gången.De lever farligt, tur vi har dubbla!


Spenderat en heldag med bara Tod på Junibacken. Underbart!


Glatt mig åt en inbjudan till Fotografiska och Anton Corbjins utställning.
Vi kan dock inte gå, för just den dagen firar vi nått annat.


Undrat vad som hände med mitt hår. 2 dm rök hos frisören. Det väldigt nödvändigt och fräscht,
men för mig känns det som page :-)


Så har jag stirrat mig blind på den här bilden. Love it!

Väldigt härlig helg allt som allt!
Hoppas ni haft en lika bra!
Xo 
S

3 kommentarer:

  1. Underbara bilder, ser ut som du haft en fin helg, å visst är det väl ändå mysigt att få hänga med en av guldklimparna ibland? by the way älskar dina fina "dockor" Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, fina bilder! Varifrån kommer vasen?
    Med vänlig hälsning, Linda

    SvaraRadera
  3. Hej,
    Vasen är flera år gammal och då köpte jag den på Posh Living. Jag har även sett den på Room i stockholm.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!