måndag 12 mars 2012

Dagens tips















I dag känner jag för att sprida lite kärlek och ge er ett super tips.
Säkert inget nytt för de flesta av er, men om ni mot förmodan har missat Hannasroom
måste ni bege er dit nu.

Hannaroom är en stor inspirations sida med underbara bilder och massa härliga tips!
Dessutom är det den snyggaste sidan jag sett och Hanna är världens finaste vän.
Omtäksam som få har hon i dagarna gett mig en underbar present.
Snart beger vi oss i väg på en galet härlig resa!

Tack H, vänner som du växer fasiken inte på träd!




1 kommentar:

  1. Håll i hatten för här ska firas!! Barca here we come! Vi har så mycket att fira nu, det har liksom samlats på hög tillräckligt länge! Och det är ingen annan än du min vän som ska firas! Sanna jag blir så jäkla glad av dina fina ord! Tack Detsamma Myran, tack detsamma!!
    Puss puss
    Myggan:)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!